Wil je de pechverhelpingsdienst van Depannage-direct opzeggen? Verstuur de brief aangetekend naar het opgegeven adres. Je ontvangt een bevestiging van Depannage-direct per wanneer de dienst wordt stopgezet.
Depannage-direct is een pechverhelpingsdienst van Allianz Global Assistance, de wereldwijde marktleider in reisverzekeringen en reisbijstand. Depannage-direct biedt 3 verschillende pakketten; een basis pakket zonder vervangwagen, een compleet pakket met vervangwagen en een compleet pakket inclusief pechverhelping binnen de EU.
Let op: in de algemene voorwaarden van Depannage-direct staat vermeld dat een opzegging met een aangetekende brief moet worden opgezegd. Totaal niet meer van deze tijd, maar helaas zijn er nog steeds organisaties die proberen het opzeggen zo complex mogelijk te maken, om opzeggingen te voorkomen. Wij vinden dergelijke praktijken eigenlijk al voldoende reden om een andere pechverhelpingsdienst te zoeken!
Waarom dan toch door ons laten verzenden? Voor slechts €2,99 verzenden wij je opzegging naar Depannage-direct. Wij versturen dit per e-mail en borgen de technische terugmelding van de mailserver van Depannage-direct. Een nogal technisch verhaal, maar het komt erop neer dat wij kunnen aantonen dat de opzegging bij Depannage-direct is afgeleverd.
De verzekering kan altijd binnen 14 dagen nadat je die bent aangegaan worden opgezegd (herroeping). Wanneer je een verzekering voor een jaar hebt afgesloten, dan kun je deze 3 maanden voor het einde van het jaar opzeggen. Tenslotte kan de verzekering worden opgezegd na een schadeafhandeling, tot 1 maand na de afhandeling.