Wil je af en toe een maaltijdbox van HelloFresh ontvangen? Dat kan ook. Je kunt na inloggen of via de app de levering pauzeren, zo bepaal je zelf wanneer je gebruik maakt van de service van HelloFresh.
Je HelloFresh lidmaatschap is flexibel. Via je account kun je de bestellingen altijd pauzeren. Wijziging aan de levering moet uiterlijk woensdagavond binnen zijn bij HelloFresh, omdat ze donderdag de bestellingen uitvoeren. Na het minimum van twee bestellingen mag je het lidmaatschap opzeggen. Dit kan ook via je account of door bijvoorbeeld gebruik te maken van de opzegservice van staging.
HelloFresh biedt wekelijkse maaltijd boxen met boodschappen voor 3 of 5 gerechten, inclusief recepten. Zo zet je vaker een verrassende maaltijd op tafel.
Wil je dat HelloFresh jouw persoonsgegevens verwijdert, zodat ze je niet meer kunnen benaderen? Dan kun je jouw recht om vergeten te worden uitoefenen en een beroep doen op de AVG. Vraag HelloFresh om jouw gegevens uit hun bestanden te verwijderen. Zo ben je er zeker van dat je niet langer benaderd zult worden door HelloFresh met nieuwe 'aanbiedingen' in de toekomst.
Maak je gebruik van onze opzegservice? Dan kun je eenvoudig in het formulier aangeven dat jouw gegevens moeten worden verwijderd.
Wil je direct zekerheid over jouw opzegging? Regel het dan direct online bij de grootste opzegservice van Nederland. Wanneer wij de opzegging voor jou afleveren bij HelloFresh, geven wij jou 100% opzeggarantie. Zo weet je zeker dat alles geregeld is. Je ontvangt van ons gratis support en - indien nodig - eveneens gratis juridische hulp bij het realiseren van de opzegging. Dus jij kunt loslaten terwijl wij het opzeggen voor jou regelen, hoe makkelijk is dat?
Wil je HelloFresh opzeggen? Vul de ontbrekende gegevens in en de opzegbrief wordt automatisch aangepast. Download de brief, onderteken deze en verstuur de brief naar het opgegeven adres. Je ontvangt een bevestiging van HelloFresh per wanneer de leveringen en de automatische incasso worden stopgezet.